Kisah kejayaan terkenal peniaga cryptocurrency

Kisah kejayaan adalah inspirasi yang tetap ada ketika orang itu tidak ada untuk diceritakan. Mereka berterusan selama ribuan tahun dan mengabadikan kenangan orang. Itulah kesannya. Juga, menarik kepercayaan pada kemampuan manusia dan meletakkan jawatan dalam arus perdana. Kisah-kisah kemuliaan seperti itu ada di mana-mana. Cryptocurrency telah disentuh dengan pelbagai kisah seperti itu yang mengubah begitu banyak kehidupan. Perjalanan dari kain ke kekayaan bukanlah keajaiban dan menjelaskan apa yang dapat dilakukan dan dicapai oleh manusia dalam kehidupan.

Namun, mereka semua memerlukan kepujian, tekad, pendekatan yang berani, dan kesabaran untuk mencapai kejayaan. Tetapi bagaimana mereka datang? Apa elemen yang perlu ada di sana? Bagaimana anda mempercayai usus atau intuisi anda di pasaran cryptocurrency? Soalan-soalan ini adalah tulen dan mesti ada di benak para pencapai juga.

Setakat ini, bitcoin berada di barisan hadapan dan sinonim dengan cryptocurrency. Namun, keadaan telah berubah, dan banyak mata wang digital lain telah meningkat. Mereka telah menulis naskah kehidupan orang-orang dengan tinta emas. Kisah-kisah kemuliaan berikut mengubah pemikiran peniaga dan orang awam mengenai perdagangan di salah satu pasaran terbaru di dunia.

Kristoffer Koch: Semua keberuntungan dan kemuliaan penuh

Kisah ini mendapat inspirasi ketika bitcoin telah dikeluarkan pada tahun 2009. Tidak banyak orang tahu mengenai bitcoin, dan harganya dalam pecahan dolar. Peluang itu banyak untuk pembelian. Tetapi memerlukan perhiasan untuk mengesahkan nilai permata. Namun, ia tidak berlaku di sini. Koch sibuk menulis tesis mengenai teknologi penyulitan, yang tidak begitu popular ketika itu. Bitcoin juga tidak popular.

Dia sedang meneliti aplikasi penyulitan untuk universiti di Norway dan menemui bitcoin, cryptocurrency yang tidak diketahui dan projek perintis. Dengan rasa ingin tahu untuk mengetahui lebih lanjut mengenai mata wang digital, dia membeli 5000 bitcoin dengan harga hanya USD 26. Ya, dia adalah antara orang paling sedikit yang dapat memilikinya pada awalnya tanpa disedari.

Namun, segera setelah membelinya, dia melupakannya sama sekali, seperti yang kita lakukan setelah meletakkan kunci kereta atau motosikal kita. Dia tidak bertanya mengenai bitcoin selama hampir empat tahun yang panjang. Dia terbangun dari tidur nyenyak hanya ketika media arus perdana mulai membuat keputusan mengenai bitcoin dan kenaikan harganya. Pada tahun 2013, dia tidak dapat mempercayai nasibnya dan menatap berita itu dengan tidak percaya. Harga melambung beratus kali ganda berbanding harga yang dibelinya. Namun, segera setelah membelinya, dia melupakannya sama sekali, seperti yang kita lakukan setelah meletakkan kunci kereta atau motosikal kita.

Pada suatu hari yang baik, Kristoffer berusaha sekuat tenaga untuk mencari bukti kelayakan untuk dompet bitcoinnya yang disulitkan. Dia menangkap mereka dan telah memukul permata pada masa itu. Dia menjual 1000 bitcoin dengan harga USD 886,000. Itu sangat besar, dan dia masih menyimpan 4000 bitcoin. Mr Koch telah menjadi jutawan dalam satu masa.

Dana itu cukup untuk menjadikannya sebuah apartmen mewah di Oslo Norway. Namun, itu tidak sengaja, tetapi dia mengajar kita pelajaran besar. Walau bagaimanapun, tidak diketahui apa yang dia lakukan dengan wang syiling yang lain. Tetapi ia mengembalikan satu perkara: jika anda dapat menunjukkan ketahanan dan sabar dengan keputusan anda, apa pun dapat dicapai.

Jeremy Gardner: Raja kripto

Peringkat awal dapat membantu anda menjadi lebih kaya, dan kisah Jeremy Gardner tidak kurang hebatnya. Dia adalah antara yang paling sedikit yang menyedari potensi pelaburan di pasaran mata wang digital dengan melihat ke belakang. Dia mengkaji kesan cryptocurrency dan meneliti bitcoin sebelum akhirnya meyakinkan dirinya pada tahun 2014 untuk melabur di dalamnya, menganggapnya sebagai mata wang masa depan. Dan tebak, dia sangat tepat menyatakannya.

Jeremy membeli beberapa bitcoin dari rakannya sebagai pertukaran wang. Dia berasa seperti pemenang dan merasa terharu. Salah satu perkara terbesar yang menarik minatnya ialah teknologi dan teknologi blockchain yang terdesentralisasi. Itu memastikan keselamatan mata wang digital kepadanya. Yang dia perlukan hanyalah sambungan internet yang membolehkannya menyaksikan turun naik pasaran perdagangan. Berikutan semangat dan melihat pasar, dia membeli bitcoin bernilai ribuan dolar dan menyimpannya dengan sabar.

Selepas beberapa hari, wangnya meningkat dua kali ganda di pasaran. Pada usia 25 tahun, Jeremy telah menjadi jutawan. Dia berada di awan sembilan. Keyakinan, ketabahan, keyakinan diri dan kesabaran itulah yang menyebabkan dia menjadi kaya dalam beberapa hari. Menariknya, dia berhenti sekolah dua kali. Siapa sangka bahawa dia akan menghasilkan wang gila seperti itu dengan cepat? Ia mengajar realisasi diri dan berpegang pada satu rancangan.

Erik Finman: Terlalu muda untuk menjadi jutawan

Umur hanyalah bilangan; frasa ini digunakan terutamanya untuk orang yang veteran atau dewasa. Tetapi Erik Finman mengubah persepsi untuk semua orang dengan menjadi salah satu jutawan termuda yang pernah ada. Ia adalah tahun 2011 ketika mutiara kebijaksanaan melanda Finman dengan baik; dengan baik bahawa hadiah bernilai USD 1,000 dari neneknya langsung membeli bitcoin. Dia baru berusia dua belas tahun ketika itu. Sesiapa yang mendengarkan ini akan memanggilnya orang bodoh.

Siapa yang tidak mahu membeli permainan video, aksesori sukan, coklat dan produk menarik lain? Anak-anak yang masih muda akan melakukan itu, bukan? Tetapi tiada dia. Dia bertekad, atau seseorang boleh menganggap ditakdirkan untuk mencapai sesuatu yang lebih besar.

Selepas dua tahun, bitcoin berharga USD 1200. Erik memutuskan untuk menjualnya dan memperoleh keuntungan besar. Dengan wang itu, dia memulakan usaha pendidikannya Botangle. Syarikat ini menjadi popular tidak lama lagi. Pelabur menawar penilaian syarikat dengan 300 bitcoin atau USD 1,00,000. Erik memilih yang pertama sekali lagi, dan selebihnya adalah sejarah.

Menariknya, dalam salah satu wawancara, dia mendedahkan bahawa dia telah membuat perjanjian dengan orang tuanya bahawa mereka tidak akan memaksanya ke sekolah jika dia menjadi jutawan sebelum berusia 18 tahun. Dan akhirnya dia berjaya mencapai tujuan. Kisahnya mengajar kita tekad dalam membeli cryptocurrency.

Kingsley Advani: Lompatan Iman

Apa lompatan iman seseorang dapat belajar dari Kingsley Advani. Juga, memanfaatkan potensi cryptocurrency pada usia dini adalah tugas yang luar biasa. Dia menumpukan tujuan sejak awal kariernya. Dia bekerja di sebuah syarikat perisian dan mula melaburkan setiap sen gajinya ke pasaran cryptocurrency.

Namun, dia tidak mendapat banyak gaji dan terpaksa menjual komputer riba dan aksesori lain untuk melabur di pasaran crypto. Itu adalah risiko yang tidak akan ditanggung oleh seseorang dengan pendapatan terhad. Tetapi Kinglsey dapat melihat apa yang tidak dapat dilakukan oleh orang lain.

Advani tahu bahawa kerja kerasnya dan risiko yang boleh dipercayai akan menuai ganjarannya lambat laun. Dan ia berlaku pada tahun 2017 semasa bull bull dijalankan. Tidak lama kemudian, dia menjadi jutawan setelah bitcoin meninggalkan imajinasi semua orang dan mencapai kemuncak dalam masa yang singkat.

Setelah mencapai apa yang dia mahukan, dia menjadi pelabur malaikat dan perunding untuk pemula. Ini menunjukkan bahawa kadang-kadang kepercayaan diri dan kepercayaan yang anda perlukan untuk berlayar melalui air.

Kesimpulan:

Semua cerita menunjukkan satu perkara, pengiktirafan masa yang tepat untuk pelaburan dan mempercayai diri sendiri. Ini seperti berenang melawan arus untuk mencapai apa yang anda percaya betul. Pasaran cryptocurrency adalah aliran harapan yang mengeja sihir setiap hari. E-Yuan atau Yuan digital yang dilancarkan oleh Yuan PayGroup menawarkan peluang yang serupa kepada peniaga. Sekiranya anda dapat mengenalinya, mulakan pelaburan kerana harganya rendah.

Namun, ia diakui oleh pemerintah China, yang menjadikannya mudah diterima di pasaran global.

Isikan borang
dan sertai revolusi kewangan!